سفارش تبلیغ
صبا ویژن

از شیر مرغ تا......جون آدمیزاد!!


درباره وبلاگ


سارا
سلام دوست گلم... .به وبلاگ خودت خوش اومدی...من سارام.یه دختر شوخ و شیطون که همیشه میخندم و دوست دارم دیگران رو هم شاد کنم. امیدوارم تو این چنددقیقه ای که اینجایی بهت خوش بگذره و بازم برگردی..!!! راستی یه چیز خیلی مهم!! نظر یادت نرررره!!!!






امکانات جانبی


سلاااااام به همگی!!خوبین؟خوشین؟
والا من فقط اومدم یه سر بزنم برم چون دیدم اینجا کم کم داره تار عنکبوت میبنده منم که اصلا و ابدا حوصله گردگیری و ...ندارم!!
راستش رو بخواید خیلی دوست داشتم که ششم آذر که دست بر قضا تولدم بود آپ کنم ولی باور کنید اینقدر خسته بودم که نگو و نپرس!تو این مدت به وبلاگ همتون سر زدم و مطالبتون رو میخوندم ولی ببخشید اگه نظر نذاشتم بعدا جبران میکنم!!
اگر از احوالات اینجانب میپرسید باید بگم که خوب خوب خوبم ولی خسته ی خسته ی خسته!آخه همین الان از مدرسه برگشتم!!تو سرویس کلی فکر کردم که چی بنویسم ولی الان همه ش یادم رفت!!فقط اینو بدونین که مدرسه در امن و امانه!!
آها!!یادم اومد!یه خبر مهم دارم:کلاس ما به عنوان شلوغ ترین کلاس مدرسه انتخاب شد!!هوووراااااااااا!!معروف شدیم!

و خبر مهم تر اینکه ناظم عزیزتر از جانم(!)جدیدا به هیچ کس گیر نمیده اونم از نوع سه پیچ!!شاید فهمیده که هیچ فایده ای نداره!!شایدم ما عادت کردیم!
و اما خبر مهم تر تر اینکه میخوان به زودی کارنامه بدن!!!وااااااای..!جالب اینجاست که همه رو بیست میگیرم (سریع بگو ماشالله چشم نخورم!) فقط حرفه بیست نمیشم!اونم به خاطر این بود که سر امتحان به معنای واقعی هنگ کردم و گل کاشتم!اونم گل گاو زبون!!

 

خب.این از این!!حیف که الان اصلا حوصله ندارم وگرنه هی می نوشتم! هی می نوشتم! بازم می نوشتم!دوباره مینوشتم!

حالا میرسیم به اصل مطلب!یه شعر خیلی باحال از خلیل جوادی!!!البته در ادامه مطلب!طبق معمول این جمله یادتون نره:

نظر نشه فراموش                     لامپ اضافی خاموش!!!!!

بشین که حرفای زیادی دارم
برای تو پیشنهادی دارم

اگه یه کم چاقی و تیپت بده
پولتو بی‌خودی به دکتر نده

لُپای ابطحی رو دیده بودی؟
قصه‌ی چاقی‌شو شنیده بودی؟

یهو گرفتنش با هیکل بد
رف تو اوین آلن دلون شد اومد

نگو کسی براش غذا نبرده
شک ندارم تا می‌تونسته خورده

رژیم نگیر الان که شیر تو شیره
بذار رژیم بیاد تورو بگیره

معجزه‌ی اوین یکی دو تا نیست
کلّشو بنویسم تو صفحه جا نیست

یه جایی‌ام هس که تو دنیا تکه
شنیدم اسم اونجا کهریزکه

میگن یکی که حاشیه نورده
رفته و کهریزکو کشف کرده

کشف اونه که صدا کنه مثل بُمب
درس مث کشف کریستف کلُمب

اونجا یه جاییه که «این» «اون» میشه
کافر اگه بره مسلمون میشه

فضای اونجا خیلی روحانیه
پات برسه عوض شدن آنیه

کشف و شهودی که میگن همینه
آدم فقط باید بره ببینه

فک نکنی دارم دروغ میگم هاااا
کلیپشو نشون دادن تو سیما

بنده میخوام از سر خیرخواهی
فرا جناحی و خدا گواهی

نامه بدم به سازمان ملل
یه نامه‌ی منطقی و مُستدل

بگم جناب «بان کی مون» هاو آر یو
بنده ام از ولایت ابر قو

سران کشورا که جمعن اونجا
از آسیا گرفته تا اروپا

کُلّهم اجمعین بخوان یا نخوان
با «تُوپولُف» همّه رو بفرس بیان

بگو که سالم برسن به این سر
یا اگه مُردن فبها، چه بهتر

میخوایم از اینا اعتراف بگیریم
ما توی اینجورکارا بی‌نظیریم

فریب انگلیسیا رو خوردیم
دنیارو دست کافرا سپردیم

یکیش «حسین باراک اوباما»ی بد
این آدم سیاه‌روی مرتد

من نمی‌فهمم مگه دینش چشه
که ول کنه بره مسیحی بشه

به فرض اگه یه روز همین «جرج بوش»
بیاد بره اوین میشه مثل موش

همون کسی که طالبانو می‌کشت
ریششو اندازه می‌گیره با مشت

ما دلمون میخواد همه خوب بشن
هیکلای تُپل مث چوب بشن

رژیم نگیر الان که شیر تو شیره
بذار رژیم بیاد تورو بگیره


موبایل

فال حافظ

فتوشاپ

خرید اینترنتی